Bestellen>

Bestellen

Een bestelling plaatsen

1. Zoek de producten op die je wilt bestellen en plaats deze in de winkelwagen. Bekijk de artikelen in de winkelwagen door op het winkelwagensymbool rechtsboven aan de pagina te klikken. Klik op ga door naar afrekenen om de bestelling af te ronden.

2. Vul in het eerste afrekenscherm de adresgegevens in. Wanneer er bij een eerdere bestelling een account aan is gemaakt is inloggen voldoende. Bij inloggen met een bestaand account is het verstandig om uw gegevens even na te lopen voordat je de bestelling afrond. 

3. Kies in het tweede en laatste scherm een betaalmethode en bekijk het overzicht van de bestelling.

4. Wanneer de bestelling naar wens is en de klantgegevens kloppen kan de bestelling worden afgerond. Druk op de knop 'plaats bestelling'.

5. Voor 15:00 besteld is meestal in de volgende dag al in huis. Geniet van je aankopen!


Een bestelling wijzigen of annuleren

Het is, na het plaatsen van de bestelling, niet mogelijk om zelf een bestelling te wijzigen of te annuleren. Wij adviseren daarom om contact op te nemen met ons zodat we de wijziging of annulering voor je door kunnen voeren.

Na ontvangst van de verzendbevestiging is het niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen of te annuleren. Raadpleeg onze retourvoorwaarden voor de mogelijkheden. 

Bestelling mislukt

Wanneer de bestelling goed is geplaatst ontvang je via de email een bevestiging van de bestelling. 

Mocht je twijfelen over de juistheid van het plaatsten van de bestelling is het verstandig om even contact met ons op te nemen zodat wij mee kunnen kijken. 


Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer de bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een track & trace code waarmee de bestelling volgbaar is. Wij streven ernaar om de bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Wanneer wij afwijken van de beloofde levertijd nemen wij in de regel contact met u op.


Ik heb geen bevestiging ontvangen

Het komt voor dat de bevestiging van de bestelling in de spambox van de mailprovider belandt. 

Mocht dat niet het geval zijn dan is er wellicht iets misgegaan tijdens het bestelproces. Het is verstandig om even contact op te nemen zodat we samen kunnen kijken naar de status van de bestelling.


Artikel blijkt niet op voorraad

Onze webshop maakt gebruik van onze voorraad in de winkel. Helaas kan het voorkomen dat een artikel op hetzelfde moment in de winkel als op de webshop wordt gekocht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op en bieden een alternatief product aan. Mocht er geen ander passend artikel zijn, dan wordt het aankoopbedrag teruggestort. Mocht de bestelling onder de 50 euro komen, dan worden de 5,95 verzendkosten verrekend in de terugbetaling.