Spaarkaart veel gestelde vragen>

Spaarkaart veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen over de Karsten Travelstore Spaarkaart

Wat zijn de voordelen van de klantenpas?

Ga naar klantenpas om de voordelen van het programma te bekijken.

Hoe zorg ik ervoor dat ik punten spaar?

Laat bij het afrekenen van je aankopen je klantenpas altijd scannen bij de kassa. Bij besteding van iedere hele euro ontvang je één spaarpunt. Vanaf 200 punten = €10 euro kun je je gespaarde tegoed in mindering brengen op je volgende aankoop. De enige voorwaarde is dat het spaartegoed maximaal 50% van je nieuwe aanschaf mag zijn.

Punten spaar je bij aankoop van producten uit ons kampeer-, reis-, en outdoor fashion assortiment alleen niet op cadeaukaarten, statiegeld, aanbiedingen, (voor)tenten, vouwwagens, wettelijk uitgesloten producten en niet in combinatie met andere partnerprogramma of de Karsten klantkaart.

Hoe vraag ik een spaarkaart aan?

Bij je eerstvolgende bezoek aan de winkel kun je bij de kassa of informatiebalie een spaarkaart aanvragen. Na het noteren van enkele gegevens kun je de spaarkaart direct gebruiken.

Hoe kan ik mijn gespaarde punten verzilveren voor kassakorting?

Vanaf 200 punten = €10 euro kun je je gespaarde tegoed in mindering brengen op je volgende aankoop. De enige voorwaarde is dat het spaartegoed maximaal 50% van je nieuwe aanschaf mag zijn.

Hoe kan ik nagaan wat mijn puntensaldo is?

Je puntensaldo kun je bij de kassa opvragen door je klantenpas te laten scannen. Hier is geen kassatransactie voor nodig. Je puntensaldo staat ook altijd op de kassabon.

Wat is de geldigheid van punten?

Als je 12 maanden geen punten spaart, vervallen alle gespaarde punten. We informeren je tijdig per e-mail wanneer jouw punten dreigen te vervallen. Karsten Travelstore heeft het recht om het klantenspaarprogramma te wijzigen of op te heffen, wat gevolgen kan hebben voor je puntensaldo. Wij informeren je daarom tijdig over wijzigingen of beëindiging van het programma. Als je producten retourneert, brengen we de daarmee gespaarde punten in mindering op je spaarsaldo.

Kan ik ook sparen op online aankopen?

Helaas is het nog niet mogelijk met online aankopen deel te nemen aan het spaarprogramma.

Ik ben mijn spaarkaart kwijt. Wat moet ik doen?

Bij je eerstvolgende bezoek aan de winkel kun je een nieuwe spaarkaart aanvragen. Je gespaarde saldo is gekoppeld aan je naam en zal automatisch overgezet worden. Zonder spaarkaart kun je ook je naam of postcode geven aan de kassière. Je gespaarde punten worden dan automatisch bijgeschreven.  

Ik heb mij niet geregistreerd voor de nieuwsbrief, waarom ontvang ik dan wel e-mail van Karsten Travelstore?

Wij vinden het belangrijk dat je op de hoogte blijft van de voordelen, voorwaarden en status van jouw klantenpas. Wij gebruiken hier het e-mailadres voor waarmee jij je hebt geregistreerd. Wanneer je jouw pas registreert, dan ben je tevens automatisch geabonneerd op onze nieuwsbrief. Deze gebruiken we naast tips, adviezen en aanbiedingen voor informatie over je account- en saldostatus, wijzigingen binnen het programma en aankomende VIP-avonden. Je kunt je altijd binnen jouw profiel afmelden voor de nieuwsbrieven.

Welke gegevens verzamelt Karsten Travelstore van mij?

Je klantenpas is een op naam gestelde pas met saldo, waarvoor je 16 jaar of ouder moet zijn. Voor je registratie is het verplicht om een aantal gegevens op te geven. We vragen je om je NAW-gegevens (naam, adres en woonplaats) en je e-mail. Meer informatie over welke gegevens we verzamelen en met welk doel vind je in ons Privacy Statement.

Ik heb een andere vraag

Neem dan even contact op met onze klantenservice zij helpen je graag persoonlijk verder.